مقالات ایستافو سایبان پارکینگ

پوشش یوپی وی سی

فنی و مهندسی

پوشش یوپی وی سی


 

 

"مشخصات پوشش یوپی وی سی upvc"

 

پوشش های upvc نسل جدید پوشش انواع سقف ها می باشند. پوشش هایی بصورت پروفیل هایی با عرض 20 سانتیمتر و طول 6 متر.8 متر.12 متر .

پوشش upvc قابل انعطاف پذیری خاصی می باشد و دارای مقاوتی دائمی نسبت به شکستگی . پوسیدگی و برشی است.

پوشش upvc نسبت به انواع آب و هوا و همچنین عوامل جوی و عوامل غیر طبیعی مقاومت بالایی را دارا میباشند.

پوشش upvc دارای وزن کم(4 کیلو) در هر شاخه می باشد و به سبک سازی ساختمان و سازه کمک بسزایی می نماید.

پوشش upvc  دارای ویژگی هایی منحصر بفرد مانند: عایق بودن در مقابل آب . گرما . سرما . رطوبت . گرد و غبار می باشد. همچنین دارای انعطاف پذیری بالایی است و  میتوان از آن بر روی انواع سقف و سطوح منحنی شیبدار استفاده نمود.

همچنین پوشش upvc دارای سطح ضد اشعه فرابنفش آفتاب است که این موضوع این پوشش را در مقابل نور مستقیم آفتاب در مستمر زمان حفظ مینماید.

مقاومت به شکست و برش پوشش upvc در بین انواع پوشش ها منحصر بفرد است و توانایی تحمل بار و نیروهای اعمالی را دارا می باشد و بدون شکستگی  دچار تغییر شکل مقطعی می شود و سریعا به حالت اول باز میگردد.

مزیت دیگر پوشش upvc قابلیت تعویض قسمت های کوچک است و نیازی به تعویض وسعت زیادی از آنها نیست. زیرا پوشش upvc بصورت ورق یا پروفیل تولید می شود.

پوشش upvc میتوان در سطوح شیبدار . انواع سایبان ها . سایبان پارکینگ خودرو . کانکس . انواع سقف ها . انواع سوله ها . آشیانه و انبار ها استفاده کرد.

استفاده از پوشش upvcبه صلبیت سقف ها نیز کمک بسزایی میکند. بدین صورت که وقتی این پوشش ها که یصورت پروفیل هستند بصورت کیپارچه بر روی سطح مورد نظر نصب و مونتاژ میشوند باعث جلوگیری از تغییر شکل های سازه فلزی می شوند و استحکام سازه را افزایش می دهند.

پوشش upvc کاملا از عبور نور جلوگیری کرده و سطح زیرین مورد حمایت خود را  کاملا از نور کور مینماید و این موضوع باعث ایجاد سایه ای بدون گرما برخلاف دیگر پوشش های موجود می شود و سطح زیرین را کاملا متمایز میکند.

پیشنهاد ایستافو استفاده از پوشش های upvc بر روی انواع سطوح و سقف ها می باشد.

 ایستافو یو پی وی سی سقف یو پی وی سی

نویسنده : مهدی قربانی

منبع : واحد تولید محتوا ایستافو

CATALOG DOWNLOAD